loading...
ارائه دهنده خدمات احیا و درمان مو
نگاه نو بازدید : 26 چهارشنبه 09 اسفند 1402 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم به راهنمای انتخاب تلفن ویپ – نکاتی برای انتخاب بهترین گزینه برای سازمان شما بپردازیم. تلفن ویپ، تحولی عظیم در ارتباطات تلفنی یک سازمان، شرکت و مجموعه را ایجاد کرده که منجر به بهبود ارتباطات مجموعه ها با همدیگر و مشتریانشان شده است.

انواع تلفن ویپ را بشناسید تا خرید بهتری داشته باشید

تلفن ویپ یک فناوری مبتنی بر اینترنت است که امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری را از طریق اینترنت فراهم می کند. این فناوری به کاربران امکان می دهد تا با استفاده از یک تلفن هوشمند یا کامپیوتر، تماس های صوتی و تصویری را برقرار کنند.

تلفن ویپ دارای انواع مختلفی است که بر اساس نیاز و استفاده مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به بررسی انواع تلفن ویپ مختلف می پردازیم:

1. تلفن های ویپ سخت افزاری: این نوع تلفن ها شبیه به تلفن های سنتی هستند، اما برای برقراری تماس از طریق اینترنت استفاده می شوند. این تلفن ها دارای قابلیت های اضافی مانند اتصال به شبکه های اجتماعی و ارسال پیام های متنی هستند.

2. تلفن های ویپ نرم افزاری: این نوع تلفن ها به صورت نرم افزاری بر روی کامپیوتر یا تلفن هوشمند نصب می شوند. با استفاده از این تلفن ها، کاربران می توانند تماس های صوتی و تصویری را برقرار کنند.

3. تلفن های ویپ تحت شبکه: این گونه تلفن ها برای استفاده در سازمان ها و شرکت ها طراحی شده اند و امکان برقراری تماس های داخلی و خارجی را فراهم می کنند. این تلفن ها دارای امکاناتی مانند انتقال تماس، نمایشگر رنگی و صف تماس ها هستند.

4. تلفن های ویپ بی سیم: این نوع تلفن ها برای استفاده در محیط هایی که نیاز به حرکت و انعطاف بیشتری دارند، مناسب هستند. این تلفن ها از طریق اتصال به شبکه وایرلس به اینترنت متصل می شوند و امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری را فراهم می کنند.

به طور کلی، تلفن های ویپ انواع مختلفی دارند که بر اساس نیاز و استفاده مورد استفاده قرار می گیرند. از مزایای استفاده از تلفن های ویپ می توان به کاهش هزینه های مرتبط با تماس های تلفنی، افزایش بهره وری و انعطاف پذیری بیشتر اشاره کرد.

نگاه نو بازدید : 30 چهارشنبه 12 مهر 1402 نظرات (0)

 مزایای اتوماسیون صنعتی چیست؟ اتوماسیون صنعتی از مزایای زیادی برای کسب وکارها برخوردار است و نقش مهمی را در بهبود عملکرد صنایع مختلف ایفا می کند. به همین دلیل است که همواره توصیه می شود از اتوماسیون صنعتی و تجهیزاتی که برای این موضوع طراحی شده اند در پیشبرد عملکرد کسب وکار خودتان استفاده کنید. بسیاری از این مزایا روی هزینه ها، زمان و کیفیت تولیدات به صورت مستقیم تاثیر می گذارند اما برخی از آنها نیز علاوه بر موارد عنوان شده، می توانند روی یک کسب وکار را از پایه و اساس دچار تغییر و تحول کنند.  مزایای اتوماسیون صنعتی

باتوجه به استقبالی که از اتوماسیون صنعتی در میان کسب وکارهای فعال در جهان صورت گرفته است، تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی مفهوم اتوماسیون صنعتی بپردازیم و مزایایی که اتوماسیون صنعتی می تواند برای کسب و کارها داشته باشد را معرفی کنیم. بدین ترتیب شما می توانید به درک بهتری در این باره دست پیدا کنید و با به کارگیری تجهیزات مناسب به بهبود کسب وکارتان در زمینه های مختلف کمک نمایید. 

مزایای اتوماسیون صنعتی برای صنایع

اتوماسیون صنعتی برای کسب وکارهای مختلف می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. در ادامه به معرفی 10 مزیت اصلی اتوماسیون صنعتی پرداخته و تاثیری که روی روند کسب وکارها می تواند داشته باشد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

افزایش انطباق پذیری

با استفاده از اتوماسیون صنعتی در کار شما به یک سطح جدید از نظارت و کنترل بر فرایندها دست پیدا می کنید و می توانید به  کمک آنها برنامه لازم برای بررسی میزان انطباق پذیری را ایجاد کنید. گاهاً ممکن است یک کسب وکار نیاز داشته باشد تا در زمینه هایی مشخص از یکسری استاندارد و مقررات خاص پیروی کند. در چنین شرایطی اتوماسیون صنعتی به کمک شما می آید.  مزایای اتوماسیون صنعتی

کاهش هزینه ها

اتوماسیون صنعتی به روش های مختلفی باید صرفه جویی در هزینه ها می شود. به عنوان مثال با دیجیتال کردن برخی از کارها میزان وابستگی کسب وکار شما به نیروهای انسانی را کاهش می دهد. در کنار آن نیز با حذف وظایف تکراری و خسته کننده باعث ضرفه جویی در زمان کارکنان شده و بهره وری آنها را افزایش می دهد.

نگاه نو بازدید : 28 دوشنبه 02 خرداد 1401 نظرات (0)

در صورتی که هدف تان از طراحی سایت ورود به عرصه رقابت با سایت و شرکت های رقیب است، طراحی سایت شرکتی کلید موفقیت شما خواهد بود. در پروژه های طراحی سایت شرکتی علاوه بر زیبایی بصری و گرافیکی سایت، نیاز و سلیقه شما هم درنظر گرفته شده و اصول اولیه بهبود رتبه سایت بر اساس نوع فعالیت شما به بهترین شکل ممکن اجرا می شود.

یک شرکت برای این که کالا و خدمات خود را معرفی کند هزینه صرف می کند تا سایت طراحی کند. مواردی که شرکت ها باید به آن توجه زیادی داشته باشند، آماده سازی اطلاعات کافی و تولید اطلاعات مورد نیاز سایت نقش اساسی در موفقیت سایت خواهد داشت و پس لازم است شرکت ها وقت صرف کنند و اطلاعات مورد نیاز سایت را جمع آوری کنند و هر چه این اطلاعات کامل تر باشد تاثیر بیشتری در موفقیت سایت خواهد داشت.

اگر مخاطب با سایتی روبرو شود که اطلاعات کافی در آن وجود ندارد امکان دارد این مورد به اعتبار شرکا لطمه وارد کند. سایتی که محتوای کامل تر، مفید تر و با کیفیت تر در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد رتبه بهتری در موتورهای خواهد گرفت و موفقیت بیشتری نصیب آن سایت خواهد شد و در حقیقت وجود محتوای کافی یکی از مهترین مسائل سایت ها است.

سایت های شرکتی راه ارتباطی خوبی برای برقراری ارتباط با مخاطب است. در واقع معرفی محصولات در سایت شرکتی، بازاریابی اینترنتی بسیار موثری است.

اهداف طراحی سایت شرکتی

مهمترین هدف از طراحی سایت شرکتی می تواند رسیدن به اهداف بازاریابی اینترنتی باشد. در نتیجه در صورتی که طراحی سایت شما به صورت اصولی انجام شده باشد می تواند در تبدیل بازدیدکننده به مخاطب نقش بسیاری داشته باشد. علاوه بر این ساخت سایت شرکتی می تواند به شما در برند سازی که یکی از بزرگ ترین اهداف شرکت هاست کمک کند. برای این کار باید جهت رسیدن سایت به صفحه اول گوگل تلاش کرد تا مخاطبین راحت تر شما را پیدا کنند.

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت شرکتی

برای این که بسیاری از مخاطبین پیش از خرید، در اینترنت و موتورهای جستجوگر مثل گوگل سرچ می کردند؛ سئو اهمیت زیادی دارد. برای همین در طراحی سایت باید به این مسئله توجه کرد که سایت بر پایه اصول سئو سایت طراحی شود تا بعد از وارد کردن محتوا سایت یا همان اطلاعات محصولات، لینک سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود.
شرکت طراحی سایت الفباوب طراحی سایت را براساس اصول سئو سایت شرکتی انجام داده و بعد از ورود محتوا سایت مشکلی از نظر SEO یا بهینه بودن سایت وجود نخواهد داشت.

نگاه نو بازدید : 29 یکشنبه 01 خرداد 1401 نظرات (0)

کاندوم بسیار نازک یا کاندوم آلتراتین کدام برند بهتر است؟ نازک ترین کاندوم موجود در بازار را چه برندی تولید می کند؟ چرا باید برای خرید کاندوم بسیار نازک اقدام کنیم؟ قیمت کاندوم خیلی نازک یا نامرئی چقدر است؟ آیا کاندوم فوق العاده نازک در وب سایت مستر کینگ به فروش می رسد؟

با اختراع کاندوم لاتکس به عنوان پوششی برای پیشگیری از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری های مقاربتی و ایجاد نارضایتی در بعضی مصرف کنندگان به خاطر عدم انتقال حرارت لازم در هنگام برقراری رابطه و نارضایتی جنسی شرکای جنسی، بعضی کارخانه ها به فکر تولید محصولات نازک تر از مواد اولیه دیگر یا نازک تر کردن کاندوم های لاتکس رایج افتادند.

کاندوم نازک یا کاندوم خیلی نازک بیشتر با هدف لذت بیشتر از مقاربت جنسی خریداری می شوند. خرید کاندوم نازک سبب ایجاد حس بهتر و قدرت لمس بالاتر در هنگام مقاربت جنسی می شود. در سال های اخیر به خاطر پیشرفت های تکنولوژی در زمینه تولید کاندوم، این امکان فراهم شده تا شرکت های تولید کننده کاندوم بتوانند قدم های بزرگی در زمینه ساخت کاندوم نازک و بسیار نازک بردارند.

بهترین کاندوم بسیار نازک یا به عبارتی کاندوم آلتراتین مناسب افرادی بوده که میل چندانی به استفاده از کاندوم نداشته و می خواهند نهایت لذت را تجربه کنند. برای خرید انواع کاندوم مستر کینگ در کنار شما بوده و با ارسال محرمانه محصولات سعی دارد رضایت شما را به دست آورد! همین حالا خرید خود را از میان محصولات ارائه شده در همین صفحه کامل کنید!

نگاه نو بازدید : 30 چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

بی شک پرطرفدارترین کاندوم موجود در سطح جهان، همان کاندوم ساده و یا به اصطلاح کلاسیک هستند که بدون هیچ گونه ماده اضافی و یا طرح و رنگ خاصی عرضه می شوند. بسیاری از افراد پس از کسب تجارب فراوان در زمینه روابط جنسی به این نتیجه می رسند که برترین کاندوم، همان کاندوم ساده است. به همین علت کاندوم ساده از فروش بسیار بالایی در سطح جهان برخوردار می باشد.

در این بخش علاوه بر معرفی کلی کاندوم ساده، شما را با مزایا، معایب، قیمت و نحوه خرید آن و دیگر مباحث ضروری در خصوص کاندوم ساده آشنا می سازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای معرفی این محصول ما را همراهی نمایید. با مستر کینگ همراه باشید!

 

کاپوت کلاسیک ضد عفونت

کاندوم کاپوت نازک کلاسیک روان

کاندوم ایکس دریم 12 تایی کلاسیک

کاندوم ساده مردانه را می توان نوع اصلی کاندم ساده دانست زیرا معمولا این کاندوم را با نام کاندوم کلا سیک می شناسند. این مسئله به این دلیل است که این نوع کاندوم اولین نمونه ساخته شده در دنیاست و به این نام شناخته می شود. انواع کاندوم ساده مردانه در سایزهای مختلف تولید می شود که می توانید آن را از تمام فروشگاه های عرضه محصولات زناشویی تهیه کنید.

در صورتی که خواستار رابطه مقعدی با این کاندوم هستید پیشنهاد می شود حتما از ژل های لوبریکانت (روان کننده) استفاده کنید تا در این رابطه شریک شما دردی احساس نکند.

انواع کاندوم

این وسیله مراقبت جنسی انواع مختلفی دارد که در طرح‌ها و بسته‌های مختلف تولید می‌شود و زوجین با توجه به ترجیحات خود یکی از آنها را انتخاب می‌کنند. این کاندوم‌ها به شرح زیرند:

  • تاخیری ( در این وسیله از مواد بی‌حس کننده‌ای مانند بنزوکائین و لیدوکائین استفاده می‌شود)
  • ساده و کلاسیک ( این وسیله تنها از انتقال بیماریهای جنسی جلوگیری به عمل می‌آورد)
  • شیار دار ( این وسیله داری شیارهایی برای افزایش لذت جنسی در زنان و تعویق انزال در مردان است)
  • خاردار (این وسیله  به افزایش لذت جنسی در زنان و تعویق انزال در مردان کمک می‌کند)
  • ترکیبی ( این وسیله دارای تمامی ویژگی تمامی کاندومها برای افزایش لذت جنسی است)

در این مقاله مقصود ما کاندوم های ساده یا کلاسیک هستند.

نگاه نو بازدید : 46 پنجشنبه 07 شهریور 1398 نظرات (0)

برخی اشتباهات رایجی که موهای شما را نازک می‌کند در زیر لیست شده اند :

  • محصولات بهداشتی مانند شامپوها که پر از مواد شیمیایی آسیب‌رسان هستند، دشمن اول و آخر موهای شما محسوب می‌شوند. شست‌وشوی موها با شامپوهایی که حاوی سولفات یا هر نوع الکل هستند، تاثیرات مخربی روی موهای شما با خشک کردن ساقه آن و در نهایت نازک شدن تارهای مو می‌گذارد.
  • نرم‌کننده‌هایی که در ترکیبات خود سیلیکون دارند، حجم موهای شما را گرفته و تارهای آن را نازک و شکننده می‌کنند.
  • استفاده از مواد آرایشی و حالت‌دهنده‌های کاملا شیمیایی به جای مصرف ماسک و محصولات طبیعی و خانگی.
  • استفاده از برس به جای شانه‌های دانه درشت. برس کشیدن باعث آسیب‌رساندن به ریشه مو و کشیدگی بیش از حد موها شده و در نهایت تعداد زیادی از موهای شما را در طول روز از بین می‌برد. در حالی که استفاده از شانه‌های دانه درشت و شانه کردن موها از قسمت نوک موبه سمت بالا بهترین روش شانه زدن موهای تازک است.
  • بستن یا جمع کردن موها با کش‌های سفت یا بافتن آنها به روش‌هایی که باعث کشیدگی بیش از حد موها می‌شود به راحتی آنها را کم پشت می‌کند.
  • خشک کردن موهای خیس با سشوار بلافاصله بعد از خارج شدن از حمام یا استخر یکی از رایج‌ترین اشتباهات ماست که آسیبی به مراتب بیشتر از عادت‌های بد ما به مو وارد می‌کند.
  • استفاده زیاد از حالت‌دهنده‌های الکتریکی مانند اتو و بابیلیس که حرارت زیاد آنها ساختمان مو را به‌شدت تخریب و رشد آن را متوقف می‌کند.
  • تا زمانی که زندگی روزانه شما پر از استرس و تنش‌های گاه و بیگاه باشد، نباید انتظار موهایی سالم و زیبا داشته باشید. فکر و خیال و پرداختن به فعالیت‌های پراسترس خسارات جبران‌ناپذیری را برای شما رقم می‌زند. نرمش روزانه و یوگا بهترین راه رفع این مشکل و از همه مهم‌تر سلامت موهای شماست.

مو نازک‌ها چه بخورند؟

بیشترین تاثیر سبک زندگی و نوع رژیم غذایی ما روی پوست و 

 

مطالعه ادامه مطلب در وب سایت رسمی ما (کلیک کنید)

نگاه نو بازدید : 44 چهارشنبه 06 شهریور 1398 نظرات (0)

ماسک تخم مرغ برای درمان موهای نازک و کم حجم

دستور اول : باتوجه به اندازه موهای‌تان یک یا دو تخم مرغ را در ظرفی بشکنید و حسابی آن را بهم بزنید. سپس این محلول را در حمام روی موهای خیس‌خورده‌تان به مدت ۳۰ دقیقه قرار داده و بعد با شامپو و آب ولرم خوب شست‌وشو دهید (یک بار در هفته).

دستور دو : سفیده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری از هر نوع روغن طبیعی (زیتون، کنجد و. . . ) و دو قاشق غذاخوری آب مخلوط کرده و به مدت ۱۰ دقیقه روی کف سرتان ماساژ دهید (یک بار در هفته).

معجزه روغن کرچک برای ضخیم کردن مو

در ظرفی متوسط مقداری مساوی از روغن کرچک و روغن نارگیل را مخلوط کنید و روی سرتان بریزید و خوب آن را ماساژ دهید. سپس با شانه‌ای دانه درشت موها را خوب شانه کنید تا روغن حسابی به خورد موها برود. موها را با حوله‌ای گرم بپیچید و بعد از یک ساعت آنها را با شامپو شست‌وشو دهید. از آنجایی که این روش یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌های ضخیم کردن موهای نازک است، یک یا دوبار در هفته آن را امتحان کنید.

ماسک مو , ماسک موی نازک , ماسک خانگی

ماسک حنا برای درمان موهای نازک

پودر حنا را با سه قاشق ماست، مقداری آب یا نوشیدنی چای سبز مخلوط کرده (بهتر است از چای سبز دم‌کشیده استفاده شود)و یک شب در یخچال نگه دارید. روز بعد یک عدد تخم مرغ و دو قاشق آبلیمو به آن اضافه کرده و آن را به موهای‌تان آغشته کنید. حدود یک ساعت صبر کنید تا ماسک روی موهای شما خشک شود و سپس آن را شامپو زده و کاملا آبکشی کنید (هفته‌ای یک بار).

 

بقیه مطلب را در وب سایت رسمی ما بخوانید  (کلیک کنید)

نگاه نو بازدید : 42 دوشنبه 04 شهریور 1398 نظرات (0)

هزینه بوتاکس مو هزینه با کراتین مو تفاوت دارد. برخی کراتین ها شامل فرمالدهید هستند که استفاده زیاد آن می تواند سبب خارش سر یا حتی سرطان شود. بنابراین هزینه هر فردی دوست دارد تا موهایش سالم بوده و از زیبایی آن لذت ببرد، اما بعضا معضلی به نام موخوره این شیرینی را زهر می‌کند.

اما نکته جالب توجه در مورد موخوره این است که یک نوع ندارد؛ بله درست است؛ این معضل دارای چندین نوع و مدل است که هر کدام برای خود اسمی را به یدک کشیده و درمان متفاوتی دارد.

سوالی که پیش می‌آید این است که “چند نوع موخوره داریم؟”

سعی داریم در این مطلب شما را با موخوره و انواع و اقسام آن آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

موخوره چیست؟

موخوره (hair leprosy) یا دوشاخه شدن انتهای مو، ناشی از آسیب فیزیکی (تروما یا حرارت) و یا آسیب شیمیایی به مو است و در بانوان شایع‌تر است.

لایه محافظ مو در فیبر‌های انتهایی مو از بین می‌رود، در نتیجه قسمت انتهایی مو چند شاخه و شکننده می‌شود.

این آسیب می‌تواند از سشوار زدن زیاد، برس زدن مکرر با برس زبر، رنگ کردن مکرر مو و دکلره کردن، شامپو‌های اسیدی یا قلیایی، فر دائمی و… ناشی شود.

مو‌های خشک و خیلی چرب بیشتر دچار این مشکل می‌شوند.

موخوره درکدام قسمت‌ها رشد می‌کند؟

موخوره ظاهر نامناسبی به مو‌ها می‌دهد و باعث می‌شود مو کوتاه و بلند دیده شود و زیبایی مو را از بین می‌برد.

ضمن اینکه وجود موخوره ممکن است شما را وسوسه کند تا با دست آن‌ها را از بین ببرید و دچار عادت کندن مو‌ها شوید. موخوره بیشتر در مو‌های سر دیده می‌شود، ولی در ابرو‌ها و نواحی دیگر بدن هم ممکن است موخوره ایجاد شود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

نگاه نو بازدید : 43 یکشنبه 03 شهریور 1398 نظرات (0)

این بیماری در اغلب موارد باعث ریزش مو به شکل لکه‌های کوچکی به اندازه یک سکه می‌شود. البته در اغلب افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند، ریزش موها فقط به صورت چند لکه کوچک و محدود است، اما در بعضی از موارد هم ممکن است در حد شدیدتری باشد. حتی در بعضی از موارد این بیماری می‌تواند منجر به ریزش کامل موی سر (ریزش موی کلی یا کچلی کامل) و یا در حالت‌های خیلی پیشرفته، باعث ریزش تمام موهای سطح بدن (ریزش موی کامل بدن) شود.

ریزش موی سکه‌ای به عنوان یک بیماری خود ایمنی شناخته می‌شود، به این معنی که علت این بیماری آن است که سیستم ایمنی بدن به جای عوامل بیماری‌زا و مهاجم خارجی، به اشتباه به سلول‌های سالم خود بدن حمله می‌کند و آنها را از بین می‌برد. در مورد بیماری ریزش موی سکه‌ای، سیستم ایمنی بدن به فولیکول‌های مو حمله می‌کند و باعث التهاب ریشه مو و نهایتاً ریزش آن می‌شود.

علل ریزش موی سکه‌ای

ریزش موی سکه‌ای هنگامی اتفاق می‌افتد که گلبول‌های سفید که نقش اصلی را در سیستم ایمنی بدن بر عهده دارند، به سلول‌های تشکیل‌دهنده فولیکول مو حمله می‌کنند و باعث از بین رفتن و یا کاهش قابل ملاحظه سرعت تولید آنها می‌شوند. هنوز علت اینکه چرا سیستم ایمنی بدن به این شکل فولیکول‌های مو را مورد حمله قرار می‌دهد، به درستی شناخته نشده است.

علیرغم آنکه دانشمندان هنوز در مورد علت بروز این تغییرات اطمینان کافی ندارند، اما به نظر می‌رسد که عوامل ژنتیکی هم در بروز آلوپسی سکه‌ای نقش دارند، زیرا احتمال بروز این عارضه در افرادی که قبلاً یکی از اعضای خانواده یا فامیل نزدیک آنها به آن مبتلا شده است، بیشتر است. در واقع از هر پنج نفری که به عارضه ریزش موی سکه‌ای مبتلا می‌شوند، یک نفر قبلاً در بین اعضای خانواده خود سابقه ابتلا به این بیماری را داشته است.

 

مطالعه ادامه مطلب (کلیک کنید)

نگاه نو بازدید : 49 یکشنبه 03 شهریور 1398 نظرات (0)

 

آووکادو

آووکادو در فهرست درمان‌های خانگی طبیعی تقویت مو قرار دارد چون می‌تواند حجم بیشتری به موها بدهد. ویتامین E فراوان موجود در آووکادو برای مرطوب کردن فولیکول‌های مو مفید است و سلامت کلی ساقه‌ی مو را افزایش می‌دهد. ویتامین E همچنین از موها در برابر آسیب که سرعت رشد مو را کاهش می‌دهد مواظبت می‌کند. آووکادو حاوی منبع عظیمی از ویتامین B است که می‌تواند با کار بر روی سطح سلولی موها را تقویت کند.

علاوه بر تقویت موهای تنک و کم پشت و موهای ضعیف، نازک و آسیب دیده آووکادو در مرطوب کردن مو، احیا آن و جلوگیری از شوره نیز موثر است. بنابراین، توصیه می‌شود در برنامه‌ی روتین مراقبت موی خود ماسک‌های آووکادو را نیز اضافه کنید.

ماست

در واقع، ماست فقط برای خوردن نیست بلکه برای ساختن یکی از بهترین ماسک‌ موها برای تقویت مو نیز هست. همه می‌دانند ماست بخاطر میزان زیاد پروبیوتیک و همینطور انواع دیگر مواد مغذی مانند ویتامین ث و‌ای واقعا برای سلامتیشان مفید‌است. ماست می‌تواند به‌طور منظم برای تقویت سیستم ایمتی شما مصرف‌شود. ضمنا، ماست می‌تواند برای ایجاد خمیری شگفت‌آور برای زنده‌کردن موی‌تان و برطرف‌کردن مشکلات معمول مو مانند ریزش مو، نازک شدن مو و به ارمغان‌آوردن موی بلند زیبا مصرف‌شود. به دلیل اینکه ماست دارای تعداد مواد مغذی زیادی است که می‌توانند رشد و ضخامت سریع مو را تقویت‌کنند، افراد زیادی بر این‌باورند که ماست موی شما را به موی دلخواه تبدیل‌می‌کند.

به ویژه، زمانی که ماست با ماده کاملا مرطوبی مانند تخم‌مرغ ترکیب‌شود، این ترکیب می‌تواند به ماده‌ای عالی تبدیل‌شود که قادر است به موهای شما بلندی و ضخامت دلخواه را بدهد.

شیر نارگیل

شیر نارگیل تا به حال موثرترین راه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو بوده‌است، چرا که بسیاری از مواد مغذی ضروری برای رشد مو در شیر نارگیل به وفور وجود دارد. این مواد مغذی عبارتند از پتاسیم، آهن و اسیدهای چرب. مواد موجود در شیر نارگیل علاوه بر تغذیه‌ی پوست سر، به داخل ساقه‌ی مو نفوذ می‌کنند، رطوبت را در آن حفظ می‌کنند و در نتیجه در برابر گرما و آلاینده‌ها از مو مراقبت می‌کنند. اسیدهای چرب نیز با اتصال به کراتین سازنده‌ی مو و تقویت آن مانع از بروز شکستگی در تارهای مو می‌شوند. استفاده از شیر نارگیل تازه روی پوست سرتان به صورت روزانه و به مدت چند ساعت قبل از شستشو، بسیار موثر است.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

 

 

نگاه نو بازدید : 43 شنبه 02 شهریور 1398 نظرات (0)

مهرناز فیاضی، فارغ التحصیل رشته گرافیک

شروع فعالیت در زمینه کراتین از سال ۸۵

آشنائی با لاین‌های جدید و درمان موها با متد جدید از سال ۹۵

بانوی برند آفرین سال ۹۷

دارای iso های :

  • Iso-9001 (سیستم مدیرت کیفیت – ایزوپایه)
  • Iso-10015 (آموزش)
  • Isوب یسo-10004 (سیستم رضایتمندی مشتری)
  • Iso-10668 (ارزش گذاری برند)

دارای مدارک مستری از کمپانی‌های TAP-DNW-QAL-OXFORD-WTG و INTUNIONS ، دارای مدارک سطح حرفه‌ای نوبل آلمان، سطح هنرمند سرشناس نوبل و سطح درجه استادی و حرفه ای نوبل ، مدرس کمپانی میکاپ و دارای گرید طلائی A  و B – کارشناس زیبائی و C-تکنسین زیبائی و D-کارت فنی و دارای CERTIFICATE های کمپانی Blondis  , Hunma , QAL انگلستان و INO کانادا و EQUAL استرلیا

 

با ما از طریق وب سایت در ارتباط باشید . (کلیک کنید تا به وب سایت رسمی ما هدایت شوید)

 

 

دفتر تهران : تهران، فرمانیه شرقی، روبروی بیمارستان فرمانیه، بعد از کوچه عسگریان، پلاک ۲۹ سالن زیبایی ماکیاژ

نمایندگی بندر عباس : سالن اکسیژن، مریم عطائی، تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۱۷۰۹۴۹

۷۲ ۱۹ ۲۲۸۳ ۰۲۱

۷۳ ۱۹ ۲۲۸۳ ۰۲۱

۶۷ ۶۲ ۷۰۹ ۰۹۱۲

۰۸ ۲۲ ۱۷۳ ۰۹۳۸

سرویس دهی از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 546
  • بازدید کلی : 1,132